søndag 4. mars 2012

Du irriterer meg

Men lang erfaring fra virkeligheten om hva som irriterer meg tenkte jeg å få det ned på papir. Det er greit å få utløp for noe som sitter så langt inne, og som du ikke akkurat kan rope ut, so here it is:

Mennesker som peker med langefingeren!!!
Ok, hvor menneskelig er det? Peke med langefingeren når du skal vise noe, f.eks i en avis? Gjør du det bør du bare avvende deg med det med en gang, det er IRRITERENDE!

Folk som lager lyder når de spiser!!!
Altså, litt vanskelig å forklare, men alle vet hvor irriterende smatting er? Og en hver form for lyd når mang tygger/spiser er IRRITERENDE!

Å ikke få til noe flere ganger etter hverandre!!!
Hvis jeg har prøvd flere ganger på en ting, og det ikke går, så blir jeg så irritert at jeg har lyst til å slå til noen eller noe. Hiver gjerne det jeg har i hånda hardt i bordet å går. Det er så IRRITERENDE!

Å få meldinger når mobilen er langt unna!
Jeg må innrømme at jeg følte meg litt lat når jeg skrev dette punktet, men det er virkelig irriterende at noen sender meg meldinger når jeg er så langt unna mobilen min at jeg må reise meg. Da ender det faktisk med at jeg ikke gidder.. Fordi det er så IRRITERENDE!

At folk frister meg med barn, når det er lenge til jeg skal ha sjæl!!!!
Jeg er så vanvittig glad i barn, men jeg er bare 19 år og jeg ser ikke for meg å skaffe meg noen barn inn i livet før om minst 8 år, når jeg er etablert. Så da blir det veldig IRRITERENDE at folk skal dytte de søteste babyene og barna opp i trynet mitt hele tiden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar