søndag 7. august 2011

book love

favorittbok i barndommen:
Ludde og Tassen, spørs hvor små man skal være..

hva leser du nå?
Julie - Anne Karin Elstad (?)

dårlig bokvane:
jeg begynner å lese en bok, og så plutselig bare stopper jeg å lese. lenge. når jeg så begynner å lese igjen må jeg enten lese boken på nytt fra start eller begynne på en ny en, fordi jeg ikke husker hva som har hendt...

hva har du for tiden lånt fra biblioteket?
Lenge siden jeg har vært på biblioteket, nå går det i mammas bokhylle

verste boka du har lest i år:
Panzerhjerte (grotesk) Jo Nesbø

beste boka du har lest i år:
Panzerhjerte (grotesk) Jo Nesbø

kan du lese på bussen?
nei, da blir jeg fryktelig kvalm.

hva er din favorittplass å lese på?
I en av sengene på hytta mens det regner, da får jeg lest litt!

teksten fortsetter under videoen.


hva tenker du om å låne bort bøker?
Vær så god, bare å låne, men kunne tenkt meg å fått den igjen etterhvert

lager du eselører i bøkene dine?
Nei, jo, tja.. ja, ser godt lest ut da vet du...

skriver du noen gang i bøkenes marg?
Nei, foreløpig ikke, kanskje når jeg begynner å studere

hvilket språk foretrekker du å lese på?
Leser norsk jeg,

hva får deg til å elske en bok?
godt, enkelt (men komplisert) språk, fine karakterer og en troverdig fortellermåte.

hva inspirerer deg til å anbefale en bok?
At du får følelsen av at du bare MÅ bla videre.

favorittsjanger:
Krim og enkle lettleste kjærlighetsromaner, ungdomsromaner osv. alt egentlig

sjanger du leser sjeldent (men skulle ønske du leste mer av):
historiskeromaner

favorittbiografi:
Mitt liv som en ganske god fotballspiller - Freddy Dos Santos

har du noen gang lest en selvhjelpsbok?
Klart det..

stjålet fra carina som har stjålet den fra et annet sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar